Verzilver je waardebon bij de lokale handelaars

Vanaf maandagmorgen 12 oktober kan jij jouw waardebon gebruiken bij de deelnemende handelaars in Knokke-Heist en dit tot 6 december. Deze waardebon werd automatisch gestort op dezelfde kaart/QR-code waarmee je reeds gespaard hebt. 

Je kan jouw waardebon in één of meerdere keren gebruiken. Zeg op voorhand welk bedrag je met je bon wil besteden. Ligt je aankoopbedrag hoger, dan kan je het resterende bedrag gewoon bijbetalen. Ligt je aankoopbedrag lager, dan wordt het gespendeerde bedrag afgetrokken van de waardebon.

Check jouw saldo

Ben je benieuwd naar het saldo van jouw waardebon of heb je graag een overzicht van je transacties? Je kan alle informatie terugvinden via het gebruikersportaal!

HEB JE NOG VRAGEN OF HULP NODIG?

Hieronderder hebben we de meest voorkomende vragen opgesomd. Heb je toch nog een vraag? De medewerkers van de balies van de Gemeente Knokke-Heist helpen je graag verder.

Toerisme Knokke (Zeedijk 660)
Toerisme Heist (Pannenstraat 138)
Stadhuis (A. Verweeplein 1)
Sociaal Huis (Kraaiennestplein 1)
Cultuurcentrum en Bibliotheek Scharpoord (Maxim Willemspad 1)
Sportcentrum De Stormmeeuw (E. Verheyestraat 14)
Bibliotheek Heist (Kerkstraat 32)
Bib uitleenpost Westkapelle (Dorpsstraat 60)

Bekijk hier het reglement van deze waardebonactie

Veelgestelde vragen

Krijg ik een nieuwe waardebon om te spenderen? 

Neen! De waardebon werd automatisch gestort op dezelfde kaart/QR-code waarmee je reeds gespaard hebt. 

Wat is de inruilperiode? 

De waardebon kan ingeruild worden tussen 12 oktober en 6 december. Na 6 december vervalt je waardebon onherroepelijk. 

Waar kan ik het geld komen innen? 

Dit is niet mogelijk. Je kan enkel je verdiende geld spenderen met je waardebon in de deelnemende handels- en horecazaken. 

Bij welke handels- en horecazaken kan ik terecht om mijn waardebon te gebruiken? 

Die vind je hier. De handelszaken die een extraatje aanbieden kun je hier raadplegen.  De deelnemende handelaars hebben meestal ook een raamsticker hangen. 

Welk deel van mijn gespaarde punten kan ik spenderen? 

  • Heb je een domicilie-adres in Knokke-Heist? Dan krijg je 1/3de van het gespaarde puntentotaal terug in euro’s, met een maximum van €150. 
  • Heb je een tweede-verblijfsadres in Knokke-Heist? Dan krijg je 1/4de van het gespaarde puntentotaal terug in euro’s, met een maximum van €200. 
  • Heb je een standplaats op een kampeerpark in Knokke-Heist? Dan krijg je 1/4de van het gespaarde puntentotaal terug in euro’s, met een maximum van €40. 

1 punt staat hierbij gelijk aan 1 euro. 

Moet ik de waardebon in 1 keer spenderen? 

Nee, je kan de waardebon in meerdere keren gebruiken, tot je saldo opgebruikt is. 

Wat als mijn aankoopbedrag hoger ligt dan mijn beschikbare saldo op de waardebon?  

Ligt je aankoopbedrag hoger, dan kan je het resterende bedrag gewoon bijbetalen. 

Wat als mijn aankoopbedrag lager ligt dan mijn beschikbare saldo op de waardebon?  

Ligt je aankoopbedrag lager, dan wordt enkel het gespendeerde bedrag afgetrokken van de waardebon. 

Kan ik de waardebon inwisselen in contanten? 

Nee, de waardebon kan niet ingewisseld worden in contanten, een ander betaalmiddel of cadeaubon.  

Ik ben mijn fysieke waardebon kwijt. Wat moet ik doen? 

Indien je de de QR code op je smartphone hebt staan, hoeft je niets te doen. De QR code op de smartphone is hetzelfde waard als de fysieke versie. Indien je geen QR code op je smartphone hebt, kun je inloggen via https://joyn.ccvlab.eu/portal/#/login. Daar kan je ook de QR code terug vinden, alsook je totaal saldo en andere informatie. Bij betwisting over bepaalde transacties, te kort aan punten.., stuur een email naar knokke-heist [at] wearewisely.com

Waar kan ik de resterende waarde van mijn bon raadplegen?  

Het resterende saldo kan geraadpleegd worden via volgende link: https://joyn.ccvlab.eu/portal/#/login/stad-knokke  . Je kunt dan zien hoeveel geld erop staat, waar er werd uitgegeven en hoeveel er nog resterend is.  

Ik heb mijn kaart geregistreerd, maar ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen? 
 
Klik op de optie wachtwoord vergeten en stel deze opnieuw in.  Als het dan nog steeds niet lukt stuur dan een e-mail naar knokke-heist [at] wearewisely.com.  
 
Ik log in met mijn kaartnummer en krijg melding dat de kaart al geregistreerd is. Hoe komt dit? 

Eens de kaart is geregistreerd, kan je enkel nog inloggen via email en wachtwoord. 

Mijn kaart is verloren of gestolen. Wat moet ik doen? 

Indien de kaart verloren of gestolen is kan je deze blokkeren op de pagina waar je je balans kunt raadplegen. https://joyn.ccvlab.eu/portal/#/login/stad-knokke . Kom daarnaa naar het stadhuis met je identiteitskaart om een nieuwe kaart aan te vragen. Of ben je zeker dat je kaart mislegd werd of thuis vergeten bent dan kan je je kaart herdrukken zie werkwijze hieronder:  

Kan je nog registreren na 30 september als je al punten hebt gespaard 

Ja, registreren kan tot 27 november. Daarna kunnen er enkel nog 2de verblijvers registeren die hun aanslagbiljet later ontvingen. 

Ik ben tweedeverblijver en heb geen spaarkaart gekregen. Wat nu? 

Normaal gezien heeft eind juni iedereen in de gemeente Knokke-Heist een kaart ontvangen. De gemeente heeft sinds dan ook ruim gecommuniceerd, zodat iedereen die geen had ontvangen toch de tijd kreeg om dit te melden en eentje aan te vragen.  Ook zonder fysieke kaart kon je dan registreren en sparen. Indien u deze niet ontving, weggooide of niet registreerde en geen punten spaarde, dan kunt u geen gebruik meer maken van de waardebon.  

Hoe kan ik als handelaar geld van de waardebon halen?

Dit staat allemaal uitgelgd in de handleiding

Foto copyright: Frankie and Fish & Manon Nievelstein